Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

theekistbas

  • herman bischoff

    Het is op deze site als vloeken in de kerk, maar ik zoek een bouwtekening van een theekistbas. Wie helpt, of weet een site?

    Herman Bischoff

  • Robbie

    #$&&!!#$ ! (censuur)

    Wat the #$&&!!#$ is een theekistbas? Weet je ook het engelse woord hiervoor? Wellicht dat je wat info op een amerikaanse site vindt.

    Nog één keer: #$&&!!#$ !

    Groetjes,

    Rob

  • John Houtveen

    Probeer de site van Bob Gollihur eens, ga naar www.gollihur.com/kkbass/basslink.html#building.

    Daar vind je het een en ander over washtubs, beercans en aanverwante snaarinstrumenten, inclusief benodigdheden etc. Wellicht kun je er ook een theekist mee maken.

    Succes.

  • Aad van der Zeijde

    Een beetje bassist begrijpt de uitdrukking ‘theekistbas’ wel

  • Bart

    Kijk eens op de wash tub bass pagine, daar vind je info over alle mogelijke soorten

    http://tubotonia.freehomepage.com

  • Fred Lotgering

    Beste Herman , heb je al een reaktie gehad ? wil je mij dan evt een kopietje sturen van wat je krijgt ? Omgekeerd geldt dat voor mij naar jou ook , natuurlijk ….ik zoek hetzelfde voor ons folkgroepje … theekisten werden vroeger echt gebruikt om thee in te vervoeren van Ceylon (nu Sri Lanka) naar Europa en er stond ook precies op wat erin zat …. triplex 1 m x 1m x 1m met een blijkken randje voor de stevigheid …. Kijk eens bij de groep Rapalje , die gebruiken hem ook …. ! Garoeten van Faredherman bischoff schreef:

    >

    > Het is op deze site als vloeken in de kerk, maar ik zoek een

    > bouwtekening van een theekistbas. Wie helpt, of weet een site?

    > Herman Bischoff

  • jan sprokkelenburg

    ik zou graag zelf een theekistbas willen bouwen . wie heeft voor mij een ontwerp. of kan mij vertellen wat je daar voor nodig hebt. groetjes jan