Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

contrabassist zoekt band

  • Paul

    Ben je nog steeds op zoek naar een leuke groep?

    Tango ensemble “Orquesta de Mayo” zoekt een Contrabassist(e)

    Zie voor informatie onze site www.orquestademayo.nl

    Morgen de 18e sept 2011 spelen we in de Oosterkerk te Amsterdam om 12.00 uur

    Groet,

    paul

  • Gerben

    Beste contrabassist,

    Ik weet niet of je advertentie nog geldig is, maar ik ben in ieder geval nog op zoek twee of drie muzikanten (contrabas, drum, sologitaar) die graag retro-muziek maken en ook van veel samenzang (koortjes) houden. Wat ik leuk vindt is om retro-muziek (fifties, sixties, seventies) in een nieuw jasje te steken.

    Ik ben zanger/slaggitarist met eigen repertoire (en natuurlijk aantal covers) die nu nog regelmatig alleen optreedt met orkestband. Binnenkort heb ik meerdere singles opgenomen in de studio en wordt het eigen repertoire weer vergroot. Stijl: alles wat authentiek klinkt, zelf hou ik veel van rock and roll, soul, maar ook b.v. crooners en ballads. Wil graag zowel groot als klein optreden. Woon in Den Haag.

    Geinteresseerd?

    Groet,

    Gerben

  • Gerben

    Had ik nu wel mijn emailadres ingevuld? Nu wel dus!

  • de contrabaas

    Dit bericht is eigenlijk voor Gerben (zie reactie van 5-10-11) Ik hoop dat je dit leest want ik zie helaas geen e-mail adres en op google kom ik niet verder.

    Ik, contrabassist / bassist met goede (2e) stem, apparatuur, vervoer en studio zou graag eens met je verder willen praten over je plan.

    Wie weet ?!

    Groet,

    Frans Hellemans

  • Artemeus

    Laat ik hier maar op verder gaan.

    Wij (Een Singer/Songwriter, Violiste en Drummer) zijn op zoek naar open-minded, artestieke, outside-the-box en all-round lage-toon beheersers tussen de 17 en 25 die met ons (Experimentele, Fanfare/Gypsy/Folk/World-Indie) muziek willen maken in Rotterdam.

    Ik ben een singer/songwriter, 21 jaar en speel al 10 jaar gitaar, 5 jaar bas en 1 jaar accordeon, drums en piano. Ik kan een beetje zingen.

    Ik heb een eigen oefenruimte.

    Als je op een redelijke niveau de contrabas kan beheersen (2+ jaar ervaring) moet je mij maar smsen, bellen op 0616349052 of mailen op PochtaMoja@Hotmail.com.

  • Hervé

    nog op zoek naar een band ?

    ik ben op zoek naar een contrabassist voor een semi-akoetsisch project rond CCR - John Fogerty

    repetities te 2490 Balen België, net over de grens met NL

    m'n hoofdband: www.clearwater.be

  • Koen

    Wel een heel oude advertentie, zie ik. Maar wie weet…

    Onze Big Americana Band (BAB) is nog op zoek naar een contrabassist. We repeteren wekelijks in Wilp (bij Deventer).

    Heb je interesse dan hoor ik graag van je!

  • Koen

    Hoi Frans,

    Ben je nog geinteresseerd in een band? Onze band, de Big Americana Band (BAB) is vorig jaar begonnen met een aantal zeer goede amateurmuzikanten. We zoeken momenteel nog een contrabassist. Repetitie is wekelijks in Wilp (bij Deventer). Als je interesse hebt, hoor ik het graag van!

    Groet,

    Koen

  • Paul Freeman

    Etienne Beyé Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo!

    >

    > Ik ben Etienne, en speel contrabas. Ik heb

    > aanvankelijk jazz-bas gestudeerd aan het

    > Hilversums Conservatorium, maar speel ook andere

    > stijlen. Wat voor muziekstijl spelen jullie

    > precies? Het lijkt me geweldig om met nieuwe

    > mensen samen te gaan werken aan een nieuwe plaat,

    > en tourmogelijkheden!

    >

    > Met muzikale groet, Etienne Beyé

    Hey Etienne,

    Remember me? Ik denk het haast wel hé. Ik weet niet waar je woont, maar ikzelf woon sinds een tijdje wederom in België tegen grens Eindhoven /Turnhout. Mocht je willen kan je nog altijd bij ons terecht als stand-in /reserve bassist. Wim den Biesen (Vibraphonist) speelt ook steeds met mij!

    Mvg, Paul

    www.thechilloutband.com

    +32-487-578277

  • Ruuis

    Beste Etienne , Wij duo ,zoeken proffesionele contrabasist die ook kan strijken , je kunt een drietal nummers van ons vinden die we met computer bassist hebben op genomen op you tube ,

    onder “quasi brazi ” met vermelding van een van de drie volgende titels :musica ; luxe so ; encanto , als het wat voor je is ,laat het ons weten op het boven staande e -mail adres gr Ruuis