Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Contrabasles van ervaren leraar

  • Bas Cooijmans

    -ben al jaren werkzaam als basgitaar- en contrabas leraar

    -ben Brabander, afgestudeerd in Maastricht, klassiek contrabas en jazz,daarna in LA les gevolgd bij Robert Hurst

    -heb 5 jaar een jazz school gehad in Brussel, ben nu weer terug in Nederland

    -heb hier een lespraktijk in Geldrop

    -Ik geef les op elk niveau, klassiek, jazz en pop, vind elk niveau leuk om te doen.

    -Aangezien ik nu weer(nog) veel ruimte heb ben ik flexibel wat betreft de lestijden.

    -Normaal krijg je elke week een half uur les.

    Je kunt ook één maal per 2 weken 1 uur les nemen.

    -Ik werk samen met LEJAZZ je kunt mij vinden onder baslessen: www.lejazznow.nl

  • Pieter Bouwmans

    Beste Bas,

    Voor onze bigband zijn wij op zoek naar een bassist (JFF BAND, www.jffband.nl) en liefst een contrabassist.

    De JFF Band is een enthousiaste bigband uit Deurne die op een goed amateurniveau speelt. We staan sinds 2013 onder leiding van Ralph Zijlemans, een begenadigd trombonist.

    We hebben een volledige bezetting en treden regelmatig op. Eveneens organiseren we zelf het een en ander.

    Zo hebben we afgelopen weekend een theatershow ‘A Night at the cotton club’ gehad samen met artiesten Thijs Cuppen, Deborah J. Carter en contrabassist Jorgen Fleskens.

    Ook Jorgen was erg te spreken over onze band en probeert voor ons de geschikte bassist te zoeken.

    Bij deze dus de vraag:

    Lijkt het je zelf leuk om als bassist bij ons aan de slag te gaan of heb je (ex)leerlingen die in het profiel passen?

    We repeteren tweewekelijks op vrijdagavond in Deurne en treden zo'n 5 keer per jaar op (ambitie).

    Gezien je ervaring zou ik het helemaal top vinden als je zelf interesse hebt. De bassist is toch een dragende factor in een band en legt samen met het combo het nummer neer waarop de blazers kunnen spelen. Met contrabas is het plaatje helemaal compleet.

    Hoop in ieder geval iets te horen en wellicht kun je ons helpen zoeken.

    In afwachting

    Pieter Bouwmans

    0653218333