Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ervaren contrabassist zoekt ervaren rockabilly/rock'n roll/blues/swing band/muzikanten

  • doublebass

    Ik speel al dik 25 jaar contrabas, heb heel veel podiumervaring en zoek een nieuwe uitdaging: een band die de genres rockabilly/rock'n roll/blues/swing speelt. Het liefst in een trio, maar andere combinaties zijn ook goed. Wel alleen maar serieuze reacties van ervaren bands/muzikanten, die de intentie hebben zoveel mogelijk te willen spelen. Ik kom uit de regio Eindhoven.

    Reacties graag naar: upright.bass@hotmail.com

    gr,

    Daan

  • Sander

    Hoi Daan,

    Ik ben Sander (drummer) 42 jaar met de nodige podium/studio ervaring en ben op zoek naar een contra bassist en een (semi) akoestische gitarist/ zanger(es) om een rockabilly bandje te formeren.THE ROCKABILLY EXPLOSION.

    Ik ben woonachtig in Nistelrode (Bernheze) Noord Brabant en zoek in een cirkel van 50 km.

    THE ROCKABILLY EXPLOSION spelen nummers uit de hitlijsten van de afgelopen 50 jaar in rockabilly stijl (om een idee te krijgen zoek eens op youtube naar TWENTY SICKS en DICK BRAVE, krijg je een beetje een idee van wat THE ROCKABILLY EXPLOSION willen gaan spelen).

    Ik hoop van je te horen.

    Sander van Hagen