Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

contrabas te koop

• luc van gestel

Hi Ik heb een oude weense bas te koop, de bas is meer dan honderd jaar oud, toen enkele jaren geleden de basbalk is vervangen, is alles betreft de kast bijgewerkt, dat gaat nog een tijdje mee.

De bas heeft veel sublaag en voor acoustische muziek of klassiek zeer geschikt, het is een 7.8 st bas en is voor mij wat te groot. Ik zoek een wat kleinere bas.

Ik speel er graag jazz en tango op,

ga even naar mijn web site voor een foto te zien.

http://www.tango-bands.com/luc-van-gestel.htm

Prijs is overeen te komen,

Groeten Luc Van Gestel

• luc van gestel

oh ja mijn telefoon nr is 010 413 69 53

06 16147408

groeten Luc

• johnny

hallo geachte heer kunt u mij wat gegevens sturen over de zoals de prijs ,afkomst etc…ik speel vanavond in cafe dizzy in rotterdam .of wilt u mij even bellen 06 48844998 met vriendelijke grt van johnny

• johnny

hallo geachte heer kunt u mij wat gegevens sturen over de bas zoals de prijs ,etc… mijn tel is 06 48844998 ik ben vanavond in cafe dizzy in rotterdam ok met vriendelijke grt johnny

• Ralph Meulenbroeks

Beste Luc,

Blijkbaar ben je op zoek naar een kleine bas. Toevallig heb ik een heel moie exemplaar in de verkoop omdat ik alleen nog maar viola da gamba speel. Het gaat om een Jacquet-Gand (gesigneerd en wel) uit 1894 (Mirecourt) met een mensuur van 98 cm (kan eventueel iets langer gemaakt worden) en een prachtige klank. Op mijn site www.voixhumaines.com kun je onder “Fotogalerij” een aantal foto's bekijken. Het instrument staat nu in Bemmel.

Hartelijke groet, Ralph Meulenbroeks

• stefaan Delrue

Beste.

Graag wat meer info.

Wat vraag je voor die bas?

Is er iets gekendcover de bouwer.

Mag ik het adres weten waar ik die kan komen bekijken?

Welke snaren liggen er op.

Groeten.

• Denissen F.

Heb interesse.

Is hij nog te koop.

Graag een reaktie.

Groet,

Frans Denissen