Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Contrabas (rockabilly/blues) te koop

• chris

Mooie zwarte contrabas met witte lijnen, maat 3/4, goed geluid. Ebbenhouten eindpin van zeer goede kwaliteit, nieuwe eindlus, gemodificeerde brug zodat de snaren lager liggen en de bas beter bespeelbaar is, stalen snaren, eventueel tegen meerprijs nieuwe slapsnaren (niet gebruikt, in * verpakking), hardhouten toets.

Alleen gebruikt om te oefenen. De bas is afgesteld door Pot en Van Dalen in Breda. Inclusief hoes en geprepareerde strijkstok. Prima geschikt voor Rockabilly, blues, jazz en aanverwante stijlen.

Voor vragen of biedingen, mail me even. Prijsrange 500 euro.

• Icée

Beste Chris,

ik ben sinds (heel) kort een beetje bezig met contrabassen (rockabilly), en ik moet zeggen dat dat me heel goed bevalt. Ik heb nu een oude, gare bas in bruikleen en ik denk erover om er zelf een aan te schaffen, aangezien ik er echt wat mee wil gaan doen.

Ik ben erg benieuwd hoe je bas eruit ziet, en ik vroeg me af of je me een paar foto's zou kunnen e-mailen (iceetje78@hotmail.com).

Hoop snel wat van je te horen,

Groetjes,

Icée

• chris

De bas is vanmiddag verkocht. Sorry.

Icée schreef:

>

> Beste Chris,

>

> ik ben sinds (heel) kort een beetje bezig met contrabassen

> (rockabilly), en ik moet zeggen dat dat me heel goed bevalt.

> Ik heb nu een oude, gare bas in bruikleen en ik denk erover

> om er zelf een aan te schaffen, aangezien ik er echt wat mee

> wil gaan doen.

> Ik ben erg benieuwd hoe je bas eruit ziet, en ik vroeg me af

> of je me een paar foto's zou kunnen e-mailen

> (iceetje78@hotmail.com).

>

> Hoop snel wat van je te horen,

>

> Groetjes,

> Icée

• Quirine Boeren

Haj,

Ik ben druk op zoek naar een contrabas om mee te beginnen, dus de vraag is of u ma wat informatie kunt toesturen (waar gemaakt, leeftijd) en wat foto's

bij voorbaat dank,

Quirine Boeren

• Heleen

Hoi,

ik vroeg me af of je contrabas nog steeds te koop staat.

Dankjewel

Heleenchris schreef: