Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cabaretiere zoekt contrabasist

• Marijn de Langen

Hallo, mijn naam is Marijn, ik ben een vrouw van 30, en ben voor mijn kleinkunst/liedjesprogramma op zoek naar een goede contrabassist; ik zoek iemand die houdt van nederlandstalige liedjes (vgl. maarten van roozendaal, theo nijland, wende snijders), en het leuk vind om op het podium te begeleiden, en met mij aan mijn liedjes te werken. Dit alles onbetaald…maar met uitzicht op een goed lopend programma dat verkocht kan worden, en dan dus weer wel betaald is. Het liefste bv. iemand die nog op het conservatorium zit o.i.d. . Na mijn kleinkunstopleiding heb ik zowel opgetreden met een cabaretduo, als drie sololiedjesprogramma's gemaakt. Ik ben nu aan het try-outen met mijn nieuwe programma, en mis een bassist.

hartelijke groet,

marijn de Langen

• ernest Dobber

hallo!

Ik ben Ernest Dobber, 40 jr, Contrabassist uit Amsterdam. Ik heb veel ervaring met diverse stijlen (modern / klassiek) en werk o.a. als musicus aan onderwijsprojecten. en schoolvoorstellingen. Daarnaast schrijf ik ook (kinder) liedjes.

Nieuwsgierig geworden door je oproep, die me wel iets voor mij lijkt, stuur ik maar es een mailtje.

in ieder geval veel succes met het programma,

Ernest Dobber

• Machiel Willemsen

hi marijn,

Missen we niet allemaal, als we eerlijk zijn, eigenlijk een contrabassist?

Ik ben contrabassist, Nederlandstalig fan, heb eigen Nederlandstalig muziekprogramma gehad, begeleid en schrijf graag, speel veel jazz/zigeuner/ska en strijk af en toe 's wat.

's bellen/melen?

groetjes

Machiel Willemsen

• Branko Teuwen

Dag Marijn,

Wellicht ben je al voorzien en ben je aan het toeren met Chris McBride langs alle theaters haha grapje…ik ben contrabassist, met als bij instrumenten: trompet, gitaar en een beetje piano, heb ruim 25 jaar ervaring, creatief van geest, kijk maar…groeten van Branko Teuwen…

www.brankoteuwen.com