Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rockabilly bassist zoekt band..!

• Ronald T.

Hey Hallo,

Ik ben op zoek naar een band om in te spelen. Mijn voorkeuren liggen bij old style country, rockabilly en neo-rockabilly. Lijkt mij leuk om veel te spelen veel lol te hebben en er een centje mee bij te verdienen :P

Ik heb ervaring met optreden in binnen en buitenland. Ik woon in Dordrecht en heb eigen vervoer.

Ik hoop snel wat te horen!

Groet,

Ronald

• Patrick

Hi Ronald

Ik ben Patrick Zanger van Rockabilly / Rock & Roll bandje Stone Town Frogs

Recentelijk hebben onze bassist en Drummer aangegeven om te stoppen met de band, de bassist heeft een Horeca bedrijf en geen tijd de drummer woont in zwolle en wil niet meer heen en weer reizen

de Gitarist en ik willen nog een poging doen om de band een doorstart te geven

We komen uit Hilversum en Amersfoort

Wij hebben a.s. zondag 12 okt een laatste optreden met de Band in Hilversum

in ‘t wapen van Hilversum vanaf 18.00 uur mocht je tijd hebben kom dan langs zodt je het nivo die we (hadden ) kan beoordelen en anders hebben we een space met een recentelijk opgenomen demo en foto’s

http://www.myspace.com/stonetownfrogs

Patrick Ronald T. schreef:

>

> Hey Hallo,

>

> Ik ben op zoek naar een band om in te spelen. Mijn voorkeuren

> liggen bij old style country, rockabilly en neo-rockabilly.

> Lijkt mij leuk om veel te spelen veel lol te hebben en er een

> centje mee bij te verdienen :P

>

> Ik heb ervaring met optreden in binnen en buitenland. Ik woon

> in Dordrecht en heb eigen vervoer.

>

> Ik hoop snel wat te horen!

> Groet,

> Ronald

• jan-Kees Groeneveld

Ha Ronald,

Ik en mijn broer (ex zanger/gitarist en drummer van kev black and the muffdivers )willen een drie mans rockabilly sensatie op touw gaan zetten, en we komen ook uit dordrecht!!!!!!!!!!!!!

Stijl: reverend horton heat ,brain setzer living end dat soort dingen.

hoop heel errug op een reactie.

Groetjes Jan-Kees en Han-Willem Groeneveld

• Ronad Tilgenkamp

Hey hallo Jan-Kees en Han-Willem,

Ik ben ondertussen de vaste bassist geworden van Big Shampoo & The Hairstylers (www.bigshampoo.nl). Ik ben ook een band begonnen met Dusty Cigaar (Hank 3 en Wayne Hancock). En ik speel in een psychobilly fun bandje.

Ik ben redelijk druk met die bigshampoo.. maar ik vind het wel leuk om een keer te jammen en te voelen of het klikt?

Groet,

Ronald