Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

(contra)bassiste zoekt uitdaging

• Irma

Hallo!

Naast het spelen van rock ('n roll) op de elektrische bas zou ik graag meer met mijn contrabas willen doen.

Ik speel liever geen jazz of klassiek, verder zie ik bijna overal wel een uitdaging in.

Mijn huidige bandje dat even op een laag pitje staat is deze: www.piggyandtheperverts.nl

Groet,

Irma

• Irma

O ja, ik kom uit de omgeving van Utrecht!

;-)

• Ben van de Bunt

Hallo Irma

Zag je advertentie staan en dacht:

Dat is iets voor The Stonetown Frogs.

Zelf ben ik als drummer zijnde opgestapt vanwege de afstand.

Woon zelf in Zwolle sinds 2 jaar.

Maar goed, onze contrabassist is n.a.v. ook gestopt vanwege zijn drukke leven.

Zelf weet ik dat de andere 2 graag door willen gaan, wat ik zelf leuk zou vinden

omdat het een leuke band is.

kijk maar even op My space:

http://www.myspace.com/stonetownfrogs

Patrick en Michel gaan voor zover ik weet door met de band.

Ik zal het nummer van patrick geven.

06-14154116

Begrijp dat jij uit de buurt van utrecht komt.

The Stonetown Frogs oefenen in hilversum.

Als je graag in Zwolle wil spelen met een band mail mij dan maar!

Greetzzz, Ben van de Bunt

Irma schreef:

>

> Hallo!

> Naast het spelen van rock ('n roll) op de elektrische bas zou

> ik graag meer met mijn contrabas willen doen.

>

> Ik speel liever geen jazz of klassiek, verder zie ik bijna

> overal wel een uitdaging in.

>

> Mijn huidige bandje dat even op een laag pitje staat is deze:

> www.piggyandtheperverts.nl

>

> Groet,

> Irma

• Rémi Groot

Hallo Irma,

Ik weet niet of je inmiddels een band heb gevonden, maar ik las vanavond je advertentie. In wat voor stadium ben je met contrabassen? Ik zelf ben een redelijk ervaren gitarist/ zanger/ liedjes schrijver, ex Crazy Tones en Meadowhawks, bijde Rockabilly/ Surf/ Rock'n'Roll en ben op zoek naar nieuwe muzikanten voor een nieuw op te starten Rockabillyproject. Omgeving s'Hertogenbosch.

Groetjes,

Rémi

• Irma

Hey Rémi, ben inmiddels voorzien van een rockabillybandje. Succes met zoeken verder!

groetjes

Irma

• Rémi Groot

Jammer Irma, (voor mij dan), veel succes met je nieuwe band en wie weet eens tot ziens/ jamms.

groetjes, Rémi

• Koos Oldhoff

Hallo Irma,

ben je er al uit wat band betreft. Kijk anders even op youtube onder badbirdmusic. De drummer is inmiddels een drumster van 39 jr. We zoeken vervanging voor de bassist. Mail even naar badbirdmusic@gmail.com of bel 06-12589745

Groet,

Koos

• Irma

Hey Koos, ik ben al voorzien!

Groetjes,

Irma

• Hans Matena

Beste Irma,

Ik ben bezig, met een gitarist, een sleazy rockband vorm te geven. Het lijkt mij geweldig dat met een contrabas te combineren. Op termijn zullen ook beats, sounds en/of samples toegevoegd worden. Het feit dat je ook electrische bas speelt maakt het dubbel interessant.

Heb eventueel wat ruwe fragmenten beschikbaar. Repertoire aanwezig.

Hans

Compadre

• Hans Matena

Beste Irma,

Ik ben bezig, met een gitarist, een sleazy rockband vorm te geven. Het lijkt mij geweldig dat met een contrabas te combineren. Op termijn zullen ook beats, sounds en/of samples toegevoegd worden. Het feit dat je ook electrische bas speelt maakt het dubbel interessant.

Heb eventueel wat ruwe fragmenten beschikbaar. Repertoire aanwezig.

Hans

Compadre