Hey,
Na een noodzakelijke stop ben ik weer op zoek naar een rockbilly band.
van setzer tot cash. kom zelf uit de omgeving bergen op zoom.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHallo Rockabilly-man!
Ik heb je advertentie gelezen. Ik ben zelf gitarist, zanger en componist in het Rockabilly, Rock'n'Roll en surf genre. Ex Meadowhawks, Crazy Tones en Planet Creep. Graag wil ik een nieuw Rockabilly trio opstarten. 1x per 2 weken repeteren, 10 à 12x per jaar de lekkere krenten uit de pap halen op het podium, cdtje maken enz.
Wat zijn jouw ideeën, ambities?
Ik kom uit Schijndel, nabij Denbosch. Ik weet niet of dat voor jou de ver van m'n bed show is.
Groetjes,
Rémi GrootDoghouse schreef:
>
> Hey,
> Na een noodzakelijke stop ben ik weer op zoek naar een
> rockbilly band.
> van setzer tot cash. kom zelf uit de omgeving bergen op zoom.
Hio,
Bent u nog op zoek naar een Rockabilly bAnd uit het Leuvense/Kampenhout ? zo ja stel ik u ons ff voor
Rockabilly Rock’n’roll spelen in een streek waar mensen de eenvoudige pleziertjes van brylcreem, elpee’s en schoensmeer vergeten zijn… dat is wat The Rocketeers doen. De band houdt van zachte country en hyperkinetische rockabilly. Van stroperige teen-ballads en gedementeerde rock’n’roll. Zonder toegevingen te doen hebben ze een geluid dat vijftigers doet terugdenken aan hun jeugd (waarna ze prompt hun vrouw stevig zoenen) en tieners doet beseffen dat Rock niet zonder Roll kan. Speelplezier is het belangrijkste voor The Rocketeers. Tegelijk hard spelen en positief klinken. Oude klassiekers doen herleven, onbekende pareltjes voorstellen en hun liefde voor de muziek in eigen nummers uitdrukken. De leden variëren van beginners die zich op de band gooiden met het schuim in de mond en zij die al de internationale watertjes doorzwommen (met nog steeds schuim in de mond). In hun onconventionele bezetting tonen ze samen hun liefde voor muziek die iedereen kan aanspreken
web: www.rocketeers.be
Jim gsm 0478719092
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?