Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

contrabassist(e) gezocht

• smalltalk

Voor commercieel trio. Muzikale reis van Trini Lopez naar Willy de Ville via Backstreet Boys, George Michael, John Legend, Jason Mraz, E.W.&F, Robbie Williams enz.

Interesse? bel of mail. (06-53408352)

• marcel

Hallo,

Ik ben een ervaren (bas)gitarist uit Amsterdam.

Sinds een paar weken heb ik een contrabas gehuurd om met mijn eigen combootje mee te spelen.

Het gaat zo goed dat ik hier - naast mijn eigen combo - meer mee wil doen. Wel zoek ik nog een goede versterker voor deze bas.

Maar als je nog niemand hebt en: als het niet te ver weg is, wil ik evt. wel een keer iets uitproberen.

Ik speel veel soorten muziek, kan vrij snel op gehoor meespelen met wat ik hoor en daar een goeie muzikale draai aan geven.

Van salsa naar country naar soul naar pop en terug: geen probleem.

Hoewel ik niet alles ken wat hierboven genoemd wordt, denk ik het meeste wel zo'n beetje aan te kunnen.

Wel ga ik liever voor een beetje de “kwaliteits (-pop-) muziek”, of wat daarvoor door mag gaan: is bij mij een vrij breed begrip.

Backstreet Boys loop ik niet warm voor, tenzij je er (bijv. met de contrabas!) iets heel leuks mee doet.

Als voorbeeld van iemand die dat subliem doet noem ik hier even Señor Coconut (naam klinkt erg dom, maar ga naar Youtube, zoek bijv. naar Smooth Operator (live) en je mond valt open).

Ik lees: commercieel: ik doe dit niet voor de kost, maar als ik er ook nog wat voor krijg ben ik daar niet tegen…

Ik kan wel vrij slecht tegen gladde, niet-interessante muziek die alleen voor het geld gemaakt wordt…

Ik hoor/lees het wel, groet,

Marcel Groenen

tel 06-51701655

mail m.groenen1@upcmail.nl