Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

contrabassist zoekt band

  • contrabassist

    Zoek band styl folk,bluegrass,rockabilly,country,blues,rocknroll,swing ect.

  • Martijn

    Hey,

    Ik ben Martijn, Gitarist en speel voornamelijk Rockabilly. Kom uit Nijmegen. Waar komt u vandaan?

    Groeten Martijn

  • wil kortekaas

    Beste Martijn,

    Oude advertentie, maar wij zijn met spoed op zoek naar een r&r en rockabilly contrabassist

    Kan je mij iets meer over jezelf vertellen. O.a. waar je woont en ervaring. Wij komen uit de omgeving Alkmaar/Amsterdam

    We horen graag van je

    Groet, Wil

  • Alexandra

    contrabassist Schreef:

    ——————————————————-

    > Zoek band styl

    > folk,bluegrass,rockabilly,country,blues,rocknroll,

    > swing ect.

    Hallo,

    ben je nog steeds op zoek naar een band. Wij zijn dringend op zoek naar een contrabassist, we gaan binnenkort een plaat opnemen en touren. Meer weten? Mail me dan even.

  • Etienne Beyé

    Hallo!

    Ik ben Etienne, en speel contrabas. Ik heb aanvankelijk jazz-bas gestudeerd aan het Hilversums Conservatorium, maar speel ook andere stijlen. Wat voor muziekstijl spelen jullie precies? Het lijkt me geweldig om met nieuwe mensen samen te gaan werken aan een nieuwe plaat, en tourmogelijkheden!

    Met muzikale groet, Etienne Beyé

  • Etienne

    Hoi,

    Mail me even terug als jullie nog een contrabassist nodig hebben?

    M.vr. gr,

    Etienne

  • richard

    hallo etienne,

    wij zijn een rockabilly/rock & roll band uit de omg. utrecht en zoeken nog met spoed een goede contrabassist!!!

    we zijn in het bezit van een eigen rep. ruimte en ervaren.(ex dice rebels)

    gitarist piano en drummer…

    hopelijk wat van je te horen

    gr richard

  • Etienne

    Richard,

    Ik heb onlangs een start gemaakt met een andere band.

    Succes met jullie zoektocht naar een nieuwe bassist.

    Groeten, Etienne

  • robert

    Beste Alexandra,

    Ben je nog opzoek naar een band?

    Zelf speel ik gitaar, ik doe dit al plm. 12 jaar. Al een hele lange tijd zit ik met het idee om met een contrabissist(e) ipv bassist wat te doen.

    Ik heb een ontzettend brede muzikale smaak. Ik kom uit den haag, woon in het centrum en ik heb thuis altijd de mogelijkheid om te jammen.

    Ik hoor graag van je terug,

    Robert

  • Hans Elzinga

    Hallo,

    Ik zag dat dit een oude oproep is maar ik wil toch reageren. Wij spelen muziek gebaseerd op de Zuid Italiaanse traditie. We zijn 2 nederlandse muzikanten (gitaren en viool) en 2 Italiaanse (zangeres en percussie) De percussionist woont in Italia en komt dus alleen maar in gevallen waar de reiskosten betaald kunnen worden. Verder spelen we als trio en in eerste instantie daarvoor zoeken we een conttrabassist. Optredens doen we erg ons best voor (valt niet mee in deze tijd) en daarbij moet je denken aan festivals, theaters en kleine podia. Je kunt ons beluisteren op www.lumayna.com en we hopen natuurlijk van je te horen.

    groetjes