Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Contrabassist Jazz gezocht!

• Wouter

Ik (gitarist 35 jr) zoek een jazz contrabassist om samen mee te repeteren en op te treden.

Niveau: gevorderd. Ik zoek geen bassisten die jazz willen leren spelen, maar iemand die al jazz kan spelen.

Leeftijd irrelevant! Eigen vervoer en apparatuur wel vereist.

Referentie: Rudy Linka, Pat Metheny, Jonathan Kreisberg, John Scofield, Kenny Burrell, Wes Montgomery, etc.

Ik zoek naast mijn huidige trio iemand om ‘open’ en ‘dynamisch’ mee te spelen. Vergelijk o.a. de samenwerking tussen George Mraz en Rudy Linka of Pat Metheny met Christian Mc Bride.

• Adriaan Kragten

Waar woon je? Ik speel akkoestische basgitaar, fretloze basgitaar en contrabas (en ook trompet en bugel). Ik speel al trompet en bugel in een andere jazzband maar het lijkt me wel leuk om als bassist in de omgeving van Sint-Oedenrode met iemand anders jazz te spelen. Adriaan.

• Wouter

Dag Adriaan,

Wij repeteren in Velp dus dat is zo'n 80 km.

Dan ligt het er dus aan of ‘je het wel leuk zou vinden om te spelen’ of dat je ‘heel graag’ die muziek wil spelen. Zo'n afstand keert natuurlijk wel steeds terug.

Laat maar weten!

Groeten, Wouter

• Etienne Beyé

Hallo!

Mijn naam is Etienne, en ik speel contrabas, en heb aanvankelijk jazz-bas gestudeerd aan het Hilversums Conservatorium. Ik ben op dit moment zoekende naar nieuwe uitdagingen. Ik speel ook graag open muziek, en heb de opnames van Jim Hall altijd erg onderhoudend gevonden, en nog steeds. Pat Metheny is 1 van mijn favorieten, en beluister ik dikwijls. Song for Bilbao en Always & Forever blijven topnummers.

Ik woon zelf in Kleve, Duitsland, heb eigen vervoer en apparatuur.

Met muzikale groet,

Etienne Beyé

• Wouter

Hoi Etienne,

Geweldig. Zou je me willen mailen op boschwouter@hetnet.nl

Thanx!

Grtz, Wouter